[linux] OT: Mesiac v linux na lists.linux.sk

Samuel Behan konfera na frida.fri.utc.sk
Pondělí Červen 11 11:17:48 CEST 2001

On Sun, 10 Jun 2001, Juraj Bednar wrote:

> Zdravim,
>

>  dostal som taky napadik, mozno to niekoho zaujme a pusti sa do toho.
> Pre PCRevue a pre linux.sk by mozno bolo celkom dobre zacat taky
> miniserialik s pracovnym nazvom Mesiac v linux na lists.linux.sk. Mohli by
> tam byt informacie o problemoch, ktore sa riesili v tejto konfere a o
> ich rieseni, mozno nejake zakulisne info (aky bol flamewar apod. -- to
> neznamena, ze flamewary tu nejako tolerujeme :).
>
>  V prvych dieloch by mohli byt informacie o tom, co sa tu riesilo a
> riesi najcastejsie (nejde mi modem pod Linuxom, nejde mi diakritika,
> [...]

Hm, zda sa ze priam prekypujes energiou v poslednom case ;-))))
  No ale mne by sa zdalo vhodnejsie keby niekto dorobil do archivu
  konfery fulltext vyhladavanie (mozno aj obycajny grep by stacil),
  lebo prehrabavat sa celym archivom kym najdem nejaku vec - hm, to
  si radsej precitam manual, alebo poslem email do konfery ;-))))))
  Heh, a idealne by bolo keby som mohol nejakemu skriptiku emailnut
  co mi ma vyhladat a on by mi poslal email s linkami - heh, ale to sa mi
  zda trochu nebezpecne - aj ked pre nas z druhu 'cloveka lenivy'
  by to bolo idealne....

					Sam