[linux] apache velkost childov

Bohdan Spes bohdan.spes na webconomy.com
Pondělí Červen 11 04:14:43 CEST 2001

Zdravim.

	Neviete mi poradit nejaky dobry mailing list o apache ? Mam nasledujuci
problem a neviem ho vyriesit:

Pocitac pentium 3, 500M ram mam stale pretazeny. Ked spustim 'top' tak vidim,
ze mam vela httpd procesov. Vzhladom na to, ze je to webserver tak je to
normalne, ale kazdy httpd process podla top zabera 8.6 % MEM. To sa mi nezda
normalne, ved staci spustit 10 konekcii a procesor je na 100% vytazeny. V tom
este vidim, ze kazdy process httpd ma "RSS" 42M. Obcas je to aj 55M.

Server version: Apache/1.3.12 (Unix)  (SuSE/Linux)
Server built:   Jan 16 2001 14:39:29

Nus ja by som chcel zistit, preco  zabera  apache 42 Mega pamete. Binarka je
mala, vsetky moduly tiez. Tak neviem. Zeby moduly volaly dalsie moduly ? Ale
ja som si myslel, ze ked su vsetky so (shared) tak sa zdielaju a su v pamati
len raz. Ak viete poradit nejaky dobry mailing list, budem vam vdacny.
--
Mgr. Bohdan Spes
webconomy admin