[linux] apache velkost childov

Bohdan Spes bohdan.spes na webconomy.com
Pondělí Červen 11 06:05:47 CEST 2001

Zaujimave informacie.
Skusim nastavit  maxrequestsperchild na 5 tiez, ale zaujima ma ci netreba
nejak zmenit aj hodnoty:

MaxKeepAliveRequests 80
KeepAliveTimeout 15
MaxRequestsPerChild 5 (nastavene)

Po  restarte sa mi naozaj zmensila velkost procesov httpd na polovicu 22M.
Ale us od zaciatku startuju s 22Megami pamate, a to sa mi zda tiez vela.

Teraz je vsak otazne, ze kolko z CPU zabera spustanie noveho childu vzhladom
na to, ze MaxRequestsPerChild 5 je dost mala zivotnost.

Bohdan

Mgr. Bohdan Spes
webconomy admin
ICQ#:56233611