[linux] Postfix - dodatok

Bohdan Spes bohdan.spes na webconomy.com
Pondělí Červen 11 22:07:03 CEST 2001

On Tuesday 12 June 2001 05:40, you wrote:

> no, ja tu radsej nepouzivam $mydomain, ale priamo napisem domenu, inac
> staci to pozriet prikazom 'postconf mydestination'
>
> v starsich verziach vela veci celkom dobre neslo, skus najnovsiu

Zdravim.

Moja otazka sa tyka prechodu zo sendmailu na postfix. Pouzivam distribuciu
Mandrake a vsimol som si, ze php je skompilovane so SMTP podporou, pricom je
tam nieco ako "/usr/sbin/sendmail -t -i". Vie, ze postfix ma sendmail binarku
kvoli spetnej kompatibilite, ale myslim ze ked sa spusti sendmail -t -i tak
to nezbehne, lebo postfixovsky sendmail nepodporuje prepinac (-t or -i).
Takze myslim, ze sa mi nepodarilo z php posielat maily. Ak sa mylim tak ma
opravte, ale ak nie tak moja otazka znie: treba prekompilovat php, alebo ako
riesit aby slo posielanie posty default  z php?
--
Mgr. Bohdan Spes
webconomy admin