[linux] apache velkost childov

Jan Dado dado na slovkaufring.sk
Úterý Červen 12 09:45:49 CEST 2001

No, pravdupovediac, asi s tym budes musiet chvilu zit, lebo som osobne
ziadne riesenie zatial nenasiel.
Co sa tyka povodnej velkosti 22M, to je ok, je to prirodzene - mas 200
domen, to nieco musi zozrat v pamati - mas pre ne nastavenia, ktore sa
necitaju az ked je treba, ale su rovno k dispozicii, aby sa to nevlieklo.
Na tom nie je nic zle.

Druha vec je, ze vela s tej pamati sa zdiela, takze Ti to neberie n-krat
tolko ale iba raz... problem je s tym SIGHUP-om. ten... ten bude musiet
niekto vyriesit :)
Neviem, ci to robia ja novsie vezie - 1.3.19, alebo 1.3.20. Bude treba to
vyskusat. Skusal som 1.3.19, ale teraz si fakt nespomeniem, ci aj tento
test presiel alebo nie - moj zoznam kontrol bol moc dlhy :) Mozem sa k
tomu vratit, a zistit to.

Jano