[linux] Postfix - dodatok

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Úterý Červen 12 10:11:32 CEST 2001

Pouzi wrapper, teda aspon na FreeBSD je take nieco co sa vola mailwrapper,
staci spravit link sendmail -> mailwrapper, a ako sa to ma spravat je v
mailer.conf, priklad pre qmail.

# Execute the "real" sendmail program, named
# /usr/libexec/sendmail/sendmail
#
sendmail        /var/qmail/bin/sendmail
send-mail       /var/qmail/bin/sendmail
mailq           /var/qmail/bin/qmail-qread
newaliases      /var/qmail/bin/newaliases

PSIkappa
psi na atlantis.sk