[linux] Ako buildnut crosscompiler

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Úterý Červen 12 16:54:58 CEST 2001

Typujem naslepo ale podla mna ten jeden includ je kernelovsky a ten druhy
je glibc-ckovy. Cize potrebujes nieco ako m68k-glibc21-linux a
/usr/src/linux/include/asm-m68k.
Ak je to blbost, tak sorry, uz si presne nepamatam prepojenie headrov z
glibc a kernelu, ale Linux mal dost vasnivu debatu o tom s maintainerom
glibc.

PSIkappa
psi na atlantis.k