[linux] mail accounty

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Úterý Červen 12 17:06:20 CEST 2001

No ono existuje aj neexistuje...
Ale pre sendmail silne pochybujem, viem len o komercnom rieseni od
sendmail.com.
Ja osobne mam rozchodene qmail+mysql+qpoper+phpost. V passwd mal len jednu
polozku a vsetkych userov autentifikujem cez mysql, rozchodil som to za 1
den aj s kontrolov virusov v emailoch, takze v tom nevidim ziaden problem
a to niesom fanusik qmailu.

Teraz take nieco podobne rozchadzam po postfixom s tym, ze to bude
zamerane viac na uzivatelov, aby si mohli zistovat statistiky mail, menit
hesla a tak ..

PSIkappa
psi na atlantis.sk