[linux] postfix + maildrop

Oskar Stolc stolc na xerius.intrak.tuke.sk
Úterý Červen 12 19:29:37 CEST 2001

Caute,

> s akymi opsnami spustas toho maildropa z postfixu ???

S nijakymi. riadok v main.cf vyzera takto:

mailbox_command = /usr/bin/maildrop

Kukal som sa na webe po nejakych informaciach, podobny problem bol
registrovany, ale bug vraj bol "closed", lebo vraj novsie verzie
(ja mam 0.75-2) "works fine".

Podla navodu na webe som si stiahol debianovske zdrojaky,
rozbalil, bez uprav prekompiloval, vzniknuty deb balik
nainstaloval a chyba zmizla. Uz nepise Unable crate dot-lock.
Pekne roztriedi mail-y podla ~/.mailfilter. Ale vznikol dalsi
problem, uziavatelia, co nemaju ~/.mailfiter, tak sa im posta
nedoruci, vraj:

10 20:47:18 pocitac postfix/local[20216]: 945AD7B34:
to=<aaa na nejake.domena.sk>, relay=local, delay=403,
status=deferred (temporary failure. Command output:
/usr/bin/maildrop: Unable to open filter file, errno=1. )

Hoci sa v dokumentacii pise, ze v tom pripade sa posta doruci do
defaultneho mailboxu.

Kde robim chybu? Treba postfix spustat s nejakymi parametrami?

> --
> E.R.K.A.C.: Electronic Robotic Killing and Assassination Construct

Oskar