[linux] RE: xpojenie konf bolo

Peter Fordinal pf na nextra.sk
Středa Červen 13 10:01:56 CEST 2001

> Ja som trebars bol aj v Ceskej ale som sa odhlasil pre mnozstvo
> mailov. Pokial nieco potrebujem najdem si to u nich v archive (naju ho
> lepsi ako my).

> :-) P.S.: preco nie sme spo\jeny s nejakou svetovou konferou?:-))

> Best regards,
>  Pavel                            mailto:simon na vtu.army.sk

Pretoze tam mame rozne jazykove bariery. Ale cestinu snad este rozumieme
vsetci. Ja viem, ze optimalne by asi bolo, keby si tieto dve konfery
odovzdavali navzajom najzaujimavejsie spravy. Toto je vsak uz praca pre
cloveka a nie pre pocitac a okrem toho by to vyzadovalo velmi kvalitneho
cloveka, aby jeho subjektivny vplyv nebol skodlivy. Takze toto vidim ako
nerealizovatelne, jednoduche spojenie sa vsak zrealizovat da. A potom by sme
mali priamo k dispizicii aj ten ich lepsi archiv, v ktorom by boli aj nase
prispevky.

Takze skutocne jedinym negativom by bol zvyseny pocet prichadzajucich sprav.
Ja by som o tom dal hlasovat.

Peter