[linux] Re: OT:Mesiac v...

Juraj Variny variny na post.sk
Středa Červen 13 13:47:04 CEST 2001

Zdravim,

kedze hladam nieco zaujimaveho na prazdniny, dal by som sa na to. Druha vec
je, ze ako to vidim, riesia sa tu na 80% problemy sietovych adminov. Tym
velmi nerozumiem, nieto aby som o tom pisal s nadhladom...
Bol by som rad keby pouzivatelia prichadzajuci z windows videli, ze sa tu
riesia aj ich problemy (po zhliadnuti tych dvoch-styroch stran v PCR rubrika
linux neviem - niekedy to vyzera  odstrasujuco zlozito alebo to smrdi
prikazovym riadkom :-), ale to je vlastne tazko nejako delit. Ja som
napriklad slubil rodine (win nam uz ide na nervy), ze im pridam vlastnych
tucniacikov (vid kdm/gdm v mandrake 8.0), nainstalujem nejaky office na
pisanie textov, ale dostanem sa urcite aj ku kofiguracii postfixu alebo
sendmailu.
Co sa tyka tych zakulisnych info, neviem - ked ja tu nikoho nepoznam.
Ozaj aky by to vlastne malo mat rozsah?

Juraj