[linux] instalacie sietovky pod redhat-om

RaRo raro na szm.sk
Čtvrtek Červen 14 07:51:15 CEST 2001

zdravim.
vcera som instaloval redhat na staru 486 cez ftp. instalacia prebehla v poriadku, len teraz po restarte mi linux neidentifikuje sietovku 3com509.
ked rucne zavediem ovladac a zadam cez ifconfig parametre, sietovka nabehne. kedze nebudem mat moznost vzdy po vypadku byt pri pocitacia zadavat to rucne, chcel by som to z automatizovat, aby sa mi nabehu systemu automaticky zaviedol modul a nakonfiguroval.
do akeho suboru mam zapisat prikazy na zavedenie jadra a konfiguraciu sietovky, resp. ako zaviest modul sietovky tak, aby si ho linux pametal i po restarte?
dakujem.