[linux] instalacia sietovky pod redhat-om

RaRo raro na szm.sk
Čtvrtek Červen 14 08:53:20 CEST 2001

vdaka.
problem bol, ze som nevedel ako napisat modul do conf.modules.
uz mi to slape.

Ahoj.

V subore modules.conf, resp. conf.modules (zavisi od verzie redhatu) by si
mal mat nieco taketo:

alias eth0 3c509

a ak treba, tak aj:

options 3c509 irq=... io=...

IP adresu, masku a pod. si nastav v subore
/etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-eth0

A to je vsetko. Po `/etc/init.d/network start` by sa Ti mala sietovka
korektne rozbehnut.

Napísané dňa 14.06.2001 07:51:15 +0200, (autor: RaRo):