[linux] imap zdielany viacerymi uzivatelmi

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Čtvrtek Červen 14 16:46:22 CEST 2001

On Thu, Jun 14, 2001 at 03:37:42PM +0200, Karol Reich wrote:
> Chcel by som zdielat imap konto viacerymi uzivatelmi sucasne.
> Ak sa napichnu viacery uzivatelia na to iste imap konto sucasne tak
> samozrejme dochadza k uzamknutiu mailboxu pre ostatnych. Outlook hlasi ze
> bolo ukoncene spojenie s imap serverom pre dlhu dobu necinnosti.
> Je to mozne nejak obist? Alebo to je uplna blbost a radsej to mam nechat
> tak?

je to mozne podla toho, aky imap server mas - cyrus a myslim, ze aj courier
maju bud: shared folders alebo/aj bulletin boards

shared folders sa vyuziva najma na helpdesky (vlastnikom je jeden uzivatel a
inym uzivatelom priradi pomocou ACL pristup iny ako Read)

bulletin boards (vlastnikom je system) - vyuziva sa najma na to, aby si to
mohol pozriet kazdy uzivatel, vyuziva sa to najma na mailing listy

je to len priblizne povedane, musim sa pozriet do dokumentacie k tvojmu imap
servru

potom sa kazdy user napichne na svoje vlastne konto, ale bude moct citat
(atd.) aj foldre inych pouzivatelov, takze k uzamknutiu nedojde

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE