[linux] imap zdielany viacerymi uzivatelmi

Karol Reich reich na pyrobatys.sk
Pátek Červen 15 07:13:39 CEST 2001

Ahoj.

Mam IMAP-4.7-5 standardne dodavany s RedHat 6.2.
Netrvam na nom, ak existuje lepsi imap schopny este zdielania mailboxu tak
ho velmi rad vymenim.
Vo firme existuju mimo vlastnych mailovych schranok uzivatelov aj schranky
vseobecne napr. obchod na ...  , kt. chcem aby mali sucasne napichnute vsetci
obchodnici.
Ak napriklad pride poziadavka na cenovu ponuku do obchod na ... a jeden z
obchodnikov ju vybavi a presunie ako vybavenu inde, musia o tom vediet aj
ostatny aby sa nevybavovala jedna cenovka viackrat alebo v horsom pripade
ani raz.

Dakujem.

Karol.

-----Original Message-----
From: linux-admin na lists.linux.sk [mailto:linux-admin na lists.linux.sk]On
Behalf Of Peter Mann
Sent: Thursday, June 14, 2001 4:46 PM
To: linux na lists.linux.sk
Subject: Re: [linux] imap zdielany viacerymi uzivatelmi

On Thu, Jun 14, 2001 at 03:37:42PM +0200, Karol Reich wrote:
> Chcel by som zdielat imap konto viacerymi uzivatelmi sucasne.
> Ak sa napichnu viacery uzivatelia na to iste imap konto sucasne tak
> samozrejme dochadza k uzamknutiu mailboxu pre ostatnych. Outlook hlasi ze
> bolo ukoncene spojenie s imap serverom pre dlhu dobu necinnosti.
> Je to mozne nejak obist? Alebo to je uplna blbost a radsej to mam nechat
> tak?

je to mozne podla toho, aky imap server mas - cyrus a myslim, ze aj courier
maju bud: shared folders alebo/aj bulletin boards

shared folders sa vyuziva najma na helpdesky (vlastnikom je jeden uzivatel a
inym uzivatelom priradi pomocou ACL pristup iny ako Read)

bulletin boards (vlastnikom je system) - vyuziva sa najma na to, aby si to
mohol pozriet kazdy uzivatel, vyuziva sa to najma na mailing listy

je to len priblizne povedane, musim sa pozriet do dokumentacie k tvojmu imap
servru

potom sa kazdy user napichne na svoje vlastne konto, ale bude moct citat
(atd.) aj foldre inych pouzivatelov, takze k uzamknutiu nedojde

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE