[linux] SAMBA v lok.sieti

RaRo raro na szm.sk
Pátek Červen 15 11:03:04 CEST 2001

zdravim.
v lokalnej sieti so stanicami w9x a serverom wnt4 som nainstaloval linux ako pracovnu stanicu s tym, ze tam bezi apache a ftp server.
teraz sa hrajem so sambou. moj problem spociva v tomto:
v okolnych pocitacoch na wnt4 uz vidim linuxovu stanicu, v pohode sa nan dostanem cez heslo. avsak, ked sa pozriem do okolnych pocitacov na pracovnej stanici s w98, nieje tam. ani ked dam vyhladat pocitac, nenajde ho. pracujeme tu bez nameservera, dns a pod, len pod pracovnou skupinou.
je mi jasne ze som podal malo informacii, pripadne sukromne by som poslal smb.conf.
neviete niekto aspon priblizne kde mam chybu?
dakujem.