[linux] imap zdielany viacerymi uzivatelmi

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pátek Červen 15 11:23:48 CEST 2001

On Fri, Jun 15, 2001 at 07:13:39AM +0200, Karol Reich wrote:
> Mam IMAP-4.7-5 standardne dodavany s RedHat 6.2.

nepoznam

> Netrvam na nom, ak existuje lepsi imap schopny este zdielania mailboxu tak
> ho velmi rad vymenim.

pozri sa do dokumentacie, ci to podporuje - ak to podporuje, to este
neznamena, ze to mas v suchu, lebo napr. cyrus-imapd nejaka starsia verzia
sice podporuje shared folders, ale prava na ne moze dat len spravca - v
novsich verziach (vraj) to moze urobit vlastnik schranky (skusal som to cez
Netscape aj Outlook a vypisovalo mi, ze server to nepodporuje, pricom ako admin
som to urobil na sevri v command-line rezime)

ak to nepodporuje, pozri sa na iny soft - ja som zacal so Cyrusom - pouzivam
debian a stale je tam nanajvys verzia (priblizne) 1.5.19, pricom uz existuje
2.0.14 - no este nefunguje tak ako ma, vlastne sa mi to nepodarilo ani uspesne
spustit (asi aj preto este nie je v distribucii), courier-imap zas nabera
tempo, dokonca su hotove verzie s nativnou podporou ssl, webmail atd. priamo v
distribucii

> Vo firme existuju mimo vlastnych mailovych schranok uzivatelov aj schranky
> vseobecne napr. obchod na ...  , kt. chcem aby mali sucasne napichnute vsetci
> obchodnici.
> Ak napriklad pride poziadavka na cenovu ponuku do obchod na ... a jeden z
> obchodnikov ju vybavi a presunie ako vybavenu inde, musia o tom vediet aj
> ostatny aby sa nevybavovala jedna cenovka viackrat alebo v horsom pripade
> ani raz.

to je prave pripad shared folders - pouzitie na helpdesky

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE