[linux] divny dir ..

phobie phobie na host.sk
Pátek Červen 15 11:30:43 CEST 2001

----- Original Message -----
From: "Jan ' Kozo ' Vajda" <jvajda na somi.sk>
To: <linux na linux.sk>
Sent: Friday, June 15, 2001 11:16 AM
Subject: [linux] divny dir ..

> zdravim ..  mozete mi niekto povedat, co je toto za typ adresara ?
> ( resp. co to je )
>
> Drw-r--r--   1 root     root           0 Jun 14 21:08 syslog_door>
>
> trochu ma to zaskocilo :-{))

okrem toho ze taketo haluze hadze obcas ldap tak co asi neni tvoj pripad tak
je to vec solarisu, D znamena door, doors neboli dokumentovane, preto ich ls
ani file na solarisoch 2.5. nepoznali, meno_procesu_door je pouzivane
kniznicami a v solarise na kontakt nscd a ten tvoj pouziva syslog() na
kontrolu ci je syslogd pusteny a bezi. na solarisoch 7 a vyssie tieto
atributy frcia normalne. ak to nie je daka haluz quotu ten znak > tak taky
file som videl na hacknutom solarise.