[linux] SAMBA v lok.sieti

RaRo raro na szm.sk
Pátek Červen 15 13:02:59 CEST 2001

-> pokial som dobre pochopil texty k sambe, tak tie subory *.reg dodavane so
-> sambou, po aplikovani do windowsov aktivuju sifrovanie hesla. na nt-cku
-> sa heslo nesifruje a nesifrujem ani ja na w98. ale aj tak sambu v
-> okolnych pocitacoch nevidim. v sambe som spravil aj \\\"anonymny\\\" pristup,
-> ale ani to nepomohlo.

asi bude treba nastavit spravne workgroup, netmask a master browser...

je tu iba jedna workgroup a tu mam nastavenu spravne i netmask.
master browser je wnt4. v sambe som tieto veci a wins, dna a pod dal na no.
nemame tu ani ziadnu domenu.

-> > v lokalnej sieti so stanicami w9x a serverom wnt4 som nainstaloval
-> > linux ako pracovnu stanicu s tym, ze tam bezi apache a ftp server.
-> > teraz sa hrajem so sambou. moj problem spociva v tomto: v okolnych
-> > pocitacoch na wnt4 uz vidim linuxovu stanicu, v pohode sa nan dostanem
-> > cez heslo. avsak, ked sa pozriem do okolnych pocitacov na pracovnej
-> > stanici s w98, nieje tam. ani ked dam vyhladat pocitac, nenajde ho.
-> > pracujeme tu bez nameservera, dns a pod, len pod pracovnou skupinou. je
-> > mi jasne ze som podal malo informacii, pripadne sukromne by som poslal
-> > smb.conf.

--
 Matus \"fantomas\" Uhlar, sysadmin at NEXTRA, Slovakia; IRCNET admin of *.sk
 uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/