[linux] SAMBA v lok.sieti

Jozef Szalay sali na invest-sala.sk
Pátek Červen 15 13:15:48 CEST 2001

caw

No samba sifrovanie nema zapnute a ani NTcko klasicky, ale W98 ano. A ty s
tymi subormi k sambe *.reg,
ti prave vypnu sifrovanie vo W98. Podla mna to nevidis koli tomu ze samba
nesifruje a ani NT, ale W98 ano,
a musis to vypnut na W98. Alebo zapnut v sambe, ale potom nezabudni zasa na
NTcko. ;)
skus, uvidis - daj vediet ako si dopadol

> ahoj.
> pokial som dobre pochopil texty k sambe, tak tie subory *.reg dodavane so
sambou, po aplikovani do windowsov aktivuju sifrovanie hesla.