[linux] shaper a definovanie obmedzeni.

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Pátek Červen 15 17:46:15 CEST 2001

Ahoj asi si cital zlu dokumentaciu, skus sa napr. pozriet na toto:
http://www.ds9a.nl/2.4Routing/
http://users.belgacom.net/staf/

Ak sa ti to bude zdat zlozite nic si z toho nerob, jednoducho musis
nastudovat teoriu, vela testovat a mozno to bude chodit tak ako chces.

Existuje este jedna moznost a to obmedzit traffic na squidovi, ale to by
si musel do squidu spravit autentifikaciu a dalsie nastavena a navyse to
hroznne zatazuje tu masinu, kde bezi squid.

PSIkappa
psi na atlantis.sk