[linux] trik: ako sa da robit undelete

Sobota Červen 16 16:43:22 CEST 2001

Ahojky!

Prave som prisiel na taky drobny trik a tak som si povedal ze sa on podelim.

Pozeral som video a omylom som ten subor zmazal. Uz som vedel, ze aj ked v
adresari neni vidiet, pokial ho mal uz niekto otvoreny tak furt moze citat az
kym ho nezavre a furt zabera miesto na disku.

Tak som nasiel pid vlc (mpeg player) ktory prave bezal, v /proc/$pic/fd som
nasiel "symlink" na ten subor a furt sa z neho dalo citat. Tak som to ddckom
sejvol a undelete je hotovy.

Takze za istych podmienok sa da velmi jednoducho robit undelete nezavisle od
filesystemu (teda aspon z lokalnymi urcite, ja som to robil na reiserfs).

Pekny vikend,

            The dark ages were caused by the Y1K problem.