[linux] shaper a definovanie obmedzeni.

Bohdan Spes bohdan.spes na webconomy.com
Pondělí Červen 18 09:23:08 CEST 2001

Zdravim.

	Ak sa ti nechce studovat tc, tak si najdi na nete tento skript:
cbq.init. Skript berie ako vstuk velmi jednoduchy configurak, kde mas
napisane ake ip, ake sluzby akou rychlostou. "cbq.init" Da sa povedat, ze je
to configuracny frontend na tc (cbq).

	Bohdan Spes.