[linux] openssl-dev a apache+ssl

Juraj Ziegler e na hq.sk
Pondělí Červen 18 13:20:41 CEST 2001

On Mon, Jun 18, 2001 at 01:08:17PM +0200, Aneta Karnasova wrote:
> Ahojko.
>
>   Prepacte za primitivnu otazku. Pokusam sa skompilovat apache s podporou
> SSL a postupujem podla navodu v PC Revue, resp.
> http://netacik.sk/net36/lvp4.htm. Pise sa tam o nejakom baliku openssl-dev.
> Neviete, kde by som ho nasla? Asi bude potrebny, lebo po uspesnej (nepise
> ziadne chyby) kompilacii a vygenerovani klucov mi funguje apache len bez

Keby chybal pri kompilacii, asi by nedobehla bez chyb. Mohlo sa ale stat ze
apache pri ./configure nenasiel co potrebuje k SSL, a skompiloval sa bez
chyby, ale bez SSL.

> SSL. Mozno ide o iny problem, ktory sa urcite uz niekde riesil.... ak by
> niekto vedel link....
>
> Mam apache-1.3.12 a openssl-0.9.6.
>
> Vdaka
>
> Tia

Baliky typu meno-dev obsahuju hlavickov subory potrebne pre kompilovanie
programov, ktore pouzivaju kniznice z balikov bez '-dev'. takto je
to rozdelene vo vacsine distribucii (Mandrake, Debian, RedHat, co
poznam). Cize hladat by si ho mohla na instalacnom CD tvojej distribucie,
napriklad.

Naopak, ak si  openssl kompilovala zo zdrojakov, (tar xvzf
openssl-0.9.6.tar.gz ; ./configure ; make ; make install ) tak by ten balik
hladat nemala, lebo hlavickove subory v nom obsiahnute uz mas.

[e]