[linux] kernel 686->586

Marian `deBUG' Kralik mkralik na nextra.sk
Pondělí Červen 18 15:40:00 CEST 2001

Zdravim,
mam pentium, na ktorom sa neda bootovat z CD  a nefunguje radic
diskety. Skusal som nainstalovat RH 7.1 cz nasledovne: HD som
vlozil do druheho pocitaca a nainstaloval som linux. Problem je v
tom, ze tento pocitac ma Celeron a tak sa nainstalovalo jadro pre
i686. Potreboval by som co najjednoduchsie preinstalovat toto jadro
pre i586, aby to chodilo v tej prvej masine. Ked som skusal 'rpm -U
verzia_kernelu_386.rmp' tak to vyhlasovalo konflikty. Nechcem
kompilovat nove jadro, len pouzit to co je v RPM. Pri samotnej
instalacii som nevidel ziadnu moznost povedat mu, ze chcem i586 (
instaloval som v mode 'expert' :) a manualne som vyberal balicky ).
Nenasiel som nic ani v dokumentacii ani v howto. Vsade sa pise len
ako vyrobit kernel zo zdrojakov ?
Mozete mi niekto poradit ?

marian