[linux] NTFS z linuxu

Pondělí Červen 18 16:35:56 CEST 2001

-> Neviete mi niekto poradit nejaky funkcny read/write driver na pracu s
-> NTFS? Mam na masine NTFS disk bez winNT a potrebujem s nim pracovat.
-> Kdesi som videl, ze drajver je, ale je readonly, co mi nevyhovuje.
-> Kam by som sa mal ist pozriet?

pri kompilacii si zapni experimental options a tam je moznost read-write
NTFS. Ale nie je to 100% takze riskujes stratu dat.
 I drive way too fast to worry about cholesterol.