[linux] minimalne iksy

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Pondělí Červen 18 21:22:14 CEST 2001

Ahoj,
mozem ti garantovat, ze v ziadnej minidistribucii nikdo nepouziva
XF86-4.1, pouzivaju sa lahsie kalibre ...
Toto by ti mohlo pomoct, vola sa to LEM a obsahuje to XF86-3.3.5 a vtrepe
sa do 8 MB.
http://linux-embedded.org/
Dalsia minidistribucia s X sa vola Xdenu:
http://xdenu.tml.hut.fi/
A to je tak asi vsetko z minidistribucii co maju iXi (minidistribuciu
povazujem do 16 MB)

A namiesto Xfree by som asi zvolil toto (odkaz na tej iste stranke):
DinX (is not X!) is designed to be simple, lightweight, and fast Windowing
system working over framebuffer. It should be suitable for running
multiple windowed programs on a small system, like a Linux handheld

hmm, HOWTO pokial viem neexistuje, jediny sposob je kuknut si vsetky
minidistribucie a zobrat si z toho ideu a spravit si to po svojom ...
Na freshmet-e si pozri index minidistribucii, da sa to preliezt tak za
2-3 dni aj s otestovanim a analyzou...
Pokial ma pamat neklame, tak mas Agendu, takze si mozes pozret ako to
robili oni, i ked je to uplne odlisna architektura, tak to moze pomoct..

Uff, nejako som sa rozpisal, este na zaver jedna vec, moj skromny odhad
je, ze tie XFree86-4.1 asi nedostanem pod 32 MB, nakolko treba k tomu
priratat, ze musis pouzit glibc namiesto dietlibc alebo uClib.

PSIkappa
psi na atlantis.sk