[linux] minimalne iksy

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Pondělí Červen 18 22:50:45 CEST 2001

Ahoj,

> hmm, HOWTO pokial viem neexistuje, jediny sposob je kuknut si vsetky
> minidistribucie a zobrat si z toho ideu a spravit si to po svojom ...
> Na freshmet-e si pozri index minidistribucii, da sa to preliezt tak za
> 2-3 dni aj s otestovanim a analyzou...
> Pokial ma pamat neklame, tak mas Agendu, takze si mozes pozret ako to
> robili oni, i ked je to uplne odlisna architektura, tak to moze pomoct..
>
> Uff, nejako som sa rozpisal, este na zaver jedna vec, moj skromny odhad
> je, ze tie XFree86-4.1 asi nedostanem pod 32 MB, nakolko treba k tomu
> [...]

takto. Ta distra nie je zase az tak uplne mini, XFree86-3.x tam ficia
dopohodky, je tam aj glibc. Malo by sa to skomprimovane zmestit do 40MB,
co teraz ide dokonca aj s Mozillou. Potrebujem tam vsak viac miesta a
kedze XFree86-4.1 je modularny system, zdalo sa mi, ze to bude mensie.
Teraz su tam 3 xservery (VGA16, framebuffer a SVGA) a v novych iksoch su
to vsekto 20KB moduly, takze sa mi zdalo, ze by to mohlo byt fajn.
Mozillu idem tiez poslat od kakaca a zamenim ju za nejaky SkipStone
(BTW: potrebuje SkipStone working instalaciu mozilly, ci iba geckove
libky)?

  Juraj.