[linux] openssl-dev a apache+ssl

Aneta Karnasova sydney.fox na gmx.net
Úterý Červen 19 07:45:58 CEST 2001

Ahoj.

> Ak kompilujes openssl zo zdrojakov, tak ti ho netreba. Ak mas
> nainstalovane openssl z nejakej distribucie, tak tam najdes aj balik
> openssl-dev.

 Kompilujem. A pouziva ju aj ssh-2.9pl1 bez problemov.

> Btw...ked spustas apache, spustas ho s parametrom startssl alebo start?
> Pripadne nejake chybove hlasky pri starte s podporou s ssl? Skus popisat
> blizsie co ti to robi, potom mozno skorej bude nejaka konkretna rada...

startssl. Spyta sa na frazu a vyhlasi, ze apache bol uspesne spusteny aj s
podporou ssl. Len ako keby nepocuval. Conf by som mala mat tiez v poriadku.

Teraz si spominam (zmazala som ho a opat pouzivam apache z distra) ze M$IE
(alebo proxy) pisal chybu 500.

... ako sa poznam, urcite robim len nejaku zaciatocnicku chybu.

Vdaka za kazdu pomoc.

Tia