[linux] minimalne iksy

Bohdan Spes bohdan.spes na webconomy.com
Úterý Červen 19 10:16:27 CEST 2001

Tak trocha od veci :-)

Neviete o nejakej ministribucii, co ma zakompilovanu podporu reiserfs ? Nieco
ako parted ale aby podporovala reiserfs. Ide o to, ze obcas treba bootnut
taku minidistribuciu a mountnut disk (particie reiserfs) a nieco na nom
zmenit.

Mgr. Bohdan Spes
webconomy admin
ICQ#:56233611