[linux] vpn

Marian Gasparovic marosg na yahoo.com
Úterý Červen 19 14:02:20 CEST 2001

Mighty gurus,
mozete pomoct zorientovat sa ? Nie som osoba od
networkingu a sme silne MS possitive firma. Ja mam na
notebooku SuSE Linux. Firma umoznuje cez dial up
konektnut sa niekam, kde mozem pouzit pri pripojeni aj
callback. Tym sa pripojim na Internet. Potom mam
moznost pripojit sa cez VPN na nasu MS siet. Takze ako
na to ?
1. Aby som mohol spravit dial-in, potrebujem nieco, co
podporuje MS-CHAP. Nasiel som HOWTO, ktore s tym vie
robit, konektuje sa cez pppd. Ma s tym niekto
skusenosti ?
2. Ak s tym ma niekto skusenosti, je to v pohode aj s
callbackom ?
3. Kde zacat s VPN ? Nasiel som Linux VPN Masquerade
HOWTO a VPN HOWTO, nejake dalsie dobre rady ?

Vdaka

=====