[linux] vpn

Úterý Červen 19 15:22:17 CEST 2001

On Tue, Jun 19, 2001 at 05:02:20AM -0700, Marian Gasparovic wrote:
> Mighty gurus,
nacuvame

> 1. Aby som mohol spravit dial-in, potrebujem nieco, co
> podporuje MS-CHAP. Nasiel som HOWTO, ktore s tym vie
> robit, konektuje sa cez pppd. Ma s tym niekto
> skusenosti ?
Ja pouzivam chap na kiwwi. Neni to zlozite. Musis zmazat v chat skripte
akekolvek somariny po "CONNECT" a do /etc/pppd/chap-secrets  dat meno a heslo.
chap-secrets nezabudni vhodne chmodnut (info najdes v manpage). Jo a do
/etc/pppd/options daj "user moj_login" alebo nejak tak (ten pocitac kde som to
konfiguroval mam v Blave a teraz som vo Viedni takze neviem presne).

> 2. Ak s tym ma niekto skusenosti, je to v pohode aj s
> callbackom ?
No akoze spustit u seba pppd server ktory vie chap? Prakticky to odskusane
nemam, ale manpage tvrdi ze to ide.

Asi si sprav skript, ktory najprv zavola (pppd ako client), pocka kym zlozi,
potom forkne pppd ako server, caka kym sa spoji a nainicializuje routy a vpn.

S pozdravom,

              To boldly go where I surely don't belong.