[linux] Callback na Linuxe

Miro Bobovsky bobovsky na koruna.pbko.sk
Úterý Červen 19 15:38:07 CEST 2001

Robil som to raz ...

Na
http://www.kanoistika.sk/bobovsky/archiv/pppd-cbcpS-callback/
resp na niekde su aj stare odkazy
http://koruna.pbko.sk/~bobovsky/archiv/pppd-cbcpS-callback/ kde je len linka

najdes popis .. aj nejake ine vylepsenia od inych autorov  (radius od rusa a
pod).
podstatny je subor
http://www.kanoistika.sk/bobovsky/archiv/pppd-cbcpS-callback/README-cbcpS2.0
.txt

Problem: standardne mas callback (program) aj pri ppp ale pozor lebo on
robi volanie donekonecna (t.j. ak zadas zle cislo bude to robit 3 dni)
a navyse .. ja som bol nuteny opravit pppd aby emuloval Win NT t.j. aby
pouzil CBCP protokol aby win dali okienko aby si clovek mohol natukat cislo
Ina moznost je pouzit script ale .. ja ak som sa mal presadit musel som
presne
emulovat nt resp aj pridane funckie (web stranka s hitpaadou)
Je to ale robene pre stare pppd t.j. su tam diff subory a musis pohladat v
zdrojakoch
kde je ten kod resp ci sa neupravil ..
Ja uz callback nemam a teda neviem zeby niekto spravil aj priamo diff na
aktualne
verzie.
resp este kukni linux.mikroservis.cz .. je tam vela vela poucneho.

bbo