[linux] Usermod -G group,...

Středa Červen 20 00:51:17 CEST 2001

Dňa 19. jún 2001 o 18:34, Peter Surda napísal(a):

> Ja tipujem ze to preklep nebol, pretoze
> - vigr spusti vim-minimal a nie vim-extended a to ma nasere

vid mail nizssie.... premenna EDITOR sa pouziva dost casto..

> - vim sa bude stazovat ked zisti ze sa medzitym subor zmenil. Hmm napadlo ma
>   ci vim nahodou aj tak nepouziva locking?

hej pouziva, ale _musi_ mat kazdy nastaveny rovnaky EDITOR ?...

> - hej ked nedas vigr, moze byt vysledkom pokazeny subor, ale na druhej strane
>   s vigr sa moze stat ze prepises medzitym udiate modifikacie

a ake ine modifikacie? ak si spravime wrapper napr. na adduser, ktory bude
kontrolovat tieto subory a podobne tak to moze byt celkom uzitocne.. a
okrem toho (podla mojho velmi skromneho nazoru) je pouzivanie vipw a
vigr "systemovejsie"....

--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk