[linux] shaper a definovanie obmedzeni.

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Úterý Červen 19 22:11:38 CEST 2001

Ano, presne to som mal na mysli, ja viem, ze netreba autentifikaciu, ale
ked sa uz nieco robi, tak sa to moze robit poriadne, cize, nech sa user
pekne autentifikuje a nemoze robit ziadne finty s IP-ckami a
MAC-adresami... zazil som Kamikaze surferov co si prestavili IP a MAC na
zhodnu s niekym inym v sieti a tak bezali...
Neviem, aku mas silnu masinu a ani kolko userov na nej, ale viem, ze ked
som to mal na masine s Pentium II 300 Mhz a 64 MB ram a natom 100 userov,
tak to robilo slusny load ..., ale to bola este starsia verziu squid-u,
takze sa to mozno zlepsilo...

PSIkappa
psi na atlantis.sk