[linux] NTFS z linuxu

Pupala Ronald pupala na sse-za.sk
Úterý Červen 19 22:39:02 CEST 2001

Ahoj !

----- Original Message -----
From: "Ivan Malich" <malich na decef.elf.stuba.sk>
To: <linux na rak.isternet.sk>
Sent: Monday, June 18, 2001 4:18 PM
Subject: [linux] NTFS z linuxu

> Caute ludia,
>
> Neviete mi niekto poradit nejaky funkcny read/write driver na pracu s
> NTFS? Mam na masine NTFS disk bez winNT a potrebujem s nim pracovat.
> Kdesi som videl, ze drajver je, ale je readonly, co mi nevyhovuje.
> Kam by som sa mal ist pozriet?

Niekde na linuxworld.cz bol clanok v "jadernych novinach" o tomto, ze v
kernelovskej konfere sa rozpravalo o takomto drivery. Vyvija ho nejaky rus,
a je podstatne lepsi ako existujuci kernelovsky driver, a dokonca opravuje
aj chyby, ktore sposobuje kernel na NTFS ak sa pouzije povodny driver.
A dokonca sa vyvojar povodneho drivera podakoval, lebo ze v MS su za ten
jeho poriadne nahnevany :-)))
Viac o tom na uvedenych adresach, bud cez linuxworld.cz alebo priamo tusim
na  Nevenoval som tomu osobitu pozornost, lebo som to nepotreboval. Iba som
to registroval.

Rony pupala na sse-za.sk