[linux] ppp problem

carcass carcass na gmx.net
Úterý Červen 19 22:34:26 CEST 2001

Jozef Maga(maga na ku.sk)@Tue, Jun 19, 2001 at 04:21:47PM +0200:
> ahojte
>
> pri pripajani mi serever sice na sekundu pripoji ale hned odpoji a v logoch povie peer is no authorized to set remote address xxx.xxx.xxx.xxx... nechapem to, lebo a... majitel procesu je root a ten predsa moze fsetko, mylim sa?

S tymto nema root nic spolocne - pppd len nechce prijat IP adresu, ktoru
si urci volany server.
Ak explicitne urcis lokalnu a/alebo remote IP adresu, pppd sa odmietne
spojit ak dane adresy nesedia s adresami, ktore ti poslal volany server.
Pozri man pppd - parametre ipcp-accept-local a ipcp-accept-remote.
...a pls zalamuj riadky

--

			carcass