[linux] RAID

Miki milan na ufo.sk
Středa Červen 20 11:54:20 CEST 2001

caf,
nemusis pozivat /boot particiu...
ja ti doporucujem nasledovne (pre jadro 2.2.19):
- ak mas IDE pouzi herdrickov IDE patch (www.kernel.org/pub/linux/kernel/people/hedrick)
- raid patch (neviem presne odkial ale ak mas zaujem poslem) -vsimni si volbu autodetec raid
- nainstalovat nove lilo aby mohol bootovat priamo z /dev/mdx

funguje to bezproblemov...

miki