[linux] dve lokalky cez ppp

Oskar Stolc stolc na xerius.intrak.tuke.sk
Středa Červen 20 17:02:51 CEST 2001

Caute,

cely den sa znervoznujem a uz som zufaly :-( , lebo sa mi nedari
rozbehat nasledovnu vec:

pocitac 'aaa' patriaci do jednej lokalky ma modem 'modem-aaa',
pocitac 'bbb' v druhem lokalnej sieti ma modem 'modem-bbb'.
Vznikla poziadavka obcas prepojit tieto dve lokalky, aby sa dalo z
kompov z prvej lokalky pracovat (staci shell) na pocitaci 'bbb' na
druhej lokalke.

Neviem kde robim chybu, preto by som niekoho ochotneho velmi pekne
poprosil, kto nieco taketo uz riesil, aby mi poslal:

/etc/ppp/options z pocitaca 'aaa' a /etc/mgetty/mgetty.conf,
/etc/mgetty/login.config a /etc/ppp/options z pocitaca 'bbb'.
A prisluchajuce /etc/ppp/chap-secrets ...

Dakujem

Oskar