[linux] RAID

Miki milan na ufo.sk
Středa Červen 20 18:22:27 CEST 2001

to bude asi problem biosu a disku (skontroluj ako ho mas najuprovany)
popripade skus dat do lilo.conf bios=0x80...

to iste plati aj pre jadra 2.4.x ibaze nemusis mat ten raid patch...
ale lilo musi byt >= 21.6 aby si mohol bootovat hned z /dev/md0
(lilo sa automaticky zapise v tvojom pripade hda a hdc).