[linux] traffic shaping

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Čtvrtek Červen 21 12:00:57 CEST 2001

Funguju aj nefunguju zalezi od pouzitych parametrov, problemy su ked das
bounced a isolated v urcitych sledoch ale to uz vsetko bolo popisane v
LARTC a na tej spominanej stranke Stuff su asi najrozsiahlejsie
testovania, ktore kto urobil a zverejnil...
Ak mas jasnu predstavu o tom, co chces, teda ako by sa to malo spravat,
tak sa s tym da uz nieco robit, ale treba testovat a testovat...

Mozem pomoct, ale najskor az po 4.7.2001 dovtedy mam kopec inych
problemov...

PSIkappa
psi na atlantis.sk