[linux] samba a windoze

Marian Glatzner glatzner na istrobanka.sk
Pátek Červen 22 10:24:25 CEST 2001

> Dňa 20. jún 2001 o 19:23, Juraj Bednar napísal(a):

> hostname ide (aj
>
> meno stroja v sieti mrkvosoft musi byt zhodne s menom stroja cez dns a
> aj hosts tabulka nemoze tvrdit ine..

Nie je podmienkou, sambu nezaujimaju DNS mena ale NetBIOS mena, a to
je vlastne meno stroja v mrkvosofte. Ale aby si nemal v tom chaos
doporucujem aby meno stroja = dmns meno.
Ak mas \\menoserver rovnake v sambe a mas instalovane vo W9x M$ clienta
malo by to chodit. Pripadne mi posli viac info.

Marian