[linux] netmeeting

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Pátek Červen 22 12:48:41 CEST 2001

On Fri, Jun 22, 2001 at 12:45:11PM +0200, Lubor Kacian wrote:
> Hello ,
> Zabudol som doplnit subjekt, tak znova:
>
> Vie mi niekto poradit, co nastavit, aby klientom fungoval Netmeetig
> (to je ten M$ soft) cez linux masinu do internetu ?
> Akosi je problem so zvukom aj videom.
> Co mam povolit cez ipchains ?
> Mam dve karty, jednu na vnutornu siet a jednu von, takze bez
> maskarady.

Ahoj,

  skus pozriet toto:

    http://netmeetingmasq.sourceforge.net/

Ja som nieco take pouzival, je to modul na H.323 protokol,
ktorym sa to prenasa. Popripade nejaky iny modul na ten protokol.

Vie niekto o nejakom module pre ICQ 2000 ?
Pretoze ten ma novy protokol a stary modul pre ICQ nefunguje
a potom neide chat a tak ...

			Caf.
					SAL