[linux] backup

Bohdan Spes bohdan.spes na webconomy.com
Pátek Červen 22 13:11:30 CEST 2001

Zdravim

	Potreboval by som nejake rozumne backupovacie riesenie. Popisem preblem.
Mam dva identicke web servery. Jeden je pristupny z webu a potrebujem take
riesenie, ktore backupuje server 1 na server 2 a v pripade vypadku server 1
(napr. hardver) bude dvojka plnit ulohu jednotky. Mozno by sa dal pouzyt
rsync. Dvojka by sa kazdu hodinu syncla s jednotkou. Napada mi vsak jeden
problem. Ak sa na jednotke pokaslu data, tak sa syncnu na dvojku a budu aj
tam a premazu dobre.
Dalsi problem je, ze tie servre su napojene na diskove pole cez NTFS. Vzdy
ked nastanu problemy s diskovym polom, tak proste sa na tie servery nedokazem
napojit. (telnet, ssh, ftp) Daju sa v sak pingnut. To je nejaka vlastnost
ntfs ?
Vdaka za kazdy napad.

--
Mgr. Bohdan Spes