[linux] YAMAHA2100S

Peter Ivanyi ivanyi na internet.sk
Pátek Červen 22 23:12:35 CEST 2001

> mate niekto tuto napalovacku rozxodenu po linuzom...
> pozeral som stranky cdrecordu a tam zatial nieje. takze ak to niekto mate
> rozbehane ozvite sa please...

Ak potesi, rovnaka modelova rada, asi ine rozhranie
(CRW2100E u mna) na ide, palilo zatial iba v linuxe.
Pre instalaciu dodaneho sw na mojej win95 to chcelo instalovat
nejaky internet explorer (samozrejme s prepisanim `nejakych'
suborov v systeme, ich doplneni a rovnako zapismi v registroch,
co som nepovazoval za potrebne, tak som ho nemohol pouzit).

cdrecord slape v pohode...

(podla dokumentacie by novsie - lubovolne - mechaniky mali dodrziavat
standard mmc, na ktory je pripraveny)

Peter