[linux] prilis vela hopov?

Filip Uram klokan na klokan.sk
Sobota Červen 23 16:59:29 CEST 2001

On Sat, Jun 23, 2001 at 04:27:08PM +0200, Igor Skypala wrote:
> zdravim,
>
> mam problem dobrowsovat sa z windowsackej masiny na niektore miesta na
> webe, zda sa mi, ze prave na tie, ktore su dalej ako 30 hops
> Ta W-stanica je na zamaskaradovanej sieti (Linux), tak teraz neviem,
> ci hladat chybu na serveri alebo na stanici... stretol sa s tym
> niekto?
>
> ping aj traceroute sa tam dokrici, akurat http nie... zeby windoze
> problem? ;-)
>
> BTW neviete preco ma GTS tak komplikovanu topologiu siete? napr.
> www.ebay.com je na viac ako 40 hops!!!
>
> --
> [...]

robi to bordel v threadovani potom

2. preco si myslis, ze je problem v hopoch? vracia sa ti icmp TTL exceeded? windows ma
pociatocne TTL nastavene na 128 (afaik) takze s tym by si problem mat nemal

3. to, ze mas ebay.com na 40 hopov nemozno davat na vrub cisto ebone nakolko po ebone ide iba 11 hopov

4. bez podrobnejsich informacii sa bude tazko hladat odpoved na tvoju otazku

--
klokan na klokan.sk

WWW: http://www.klokan.sk
IRCNET: #slovakia #slovensko
ICQ: 28388895

"No harm ever came from reading a book."