[linux] Re: seriovy Genius NetScroll & X 4.0.3

Karel Krecmer Karel.Krecmer na vsb.cz
Pondělí Červen 25 11:47:58 CEST 2001

Zdravim,

> system Debian testing, XFree86 4.0.3, jadro 2.4.5
> grafika ATI Mach64, myska Genius NetScroll seriova

mam Debian unstable a NetScroll+ PS/2 mys a funguje mi pri teto konfiguraci:

        Option          "Protocol"              "NetMousePS/2"
        Option          "Device"                "/dev/mouse"
        Option          "Buttons"               "5"
        Option          "ZAxisMapping"          "4 5"
        Option          "Emulate3Buttons"       "false"

Takze tady je zrejme chyba:
>Option "ZAxis" "5 4"

Jinak ohledne mysi je tady: http://www.xfree86.org/4.0.2/mouse6.html#30
a o tretim ZAxisMapping tady: http://www.xfree86.org/4.0.2/mouse5.html#23