[linux] SMC1211TX alebo 8139too

Miro Bobovsky bobovsky.miroslav na ives.vs.sk
Pondělí Červen 25 12:50:14 CEST 2001

> Ahojte,
>
>   funguje niekomu ovladac 8139too na jadrach 2.4.X ?
> Skusal som to na 2.4.3 a 2.4.5 a stale mi tuhne stroj.
> Ak robim len male prenosy, tak sa nic nedeje, ale ked
> sa snazim preniest asi tak 2 MB rychlostou asi 500 kB/s,
> tak to stuhne. Cely stroj zamrzne a musim ho resetovat.
> Opakovanymi pokusmi sa deje to iste.
> Ma s tym niekto skusenosti?
>
> Pod jadrom 2.2.X bol ovladac rtl8139, ktory slape dobre.
> Skusil som preniest 5 MB a preslo to.
>
> Ma s tym niekto skusenosti? Nevim, co si s tym pocat.
> [...]

hmm presne naopak je to u mna:
ked som mal 8139 v jadre .. tak to pri vacsom prenose vytuhlo a 8139too som
si dat nemohol bo sa rozpoznalo pri boote 8139. Takze prekompilovane jadro a
cez modul
(mozno ta to tiez nejak tak obabralo .. over si cez co ozaj ides)
ak nahram 8139too tak to ide dobre inac (pri 8139) pri velkom prenose
vytuhne.
Takze:
Jadro 2.2.18 cat /proc/pci:
    Ethernet controller: Realtek 8139 (rev 16).
      Medium devsel.  Fast back-to-back capable.  IRQ 5.  Master Capable.
Latency=66.  Min Gnt=32.Max Lat=64.
      I/O at 0xf800 [0xf801].
      Non-prefetchable 32 bit memory at 0xffdfe800 [0xffdfe800].
a teda pren ak som mal 8139 a nie 8139too tak to pri velkom prenose (das 2M)
ztuhlo.
S 8139too slape uz vyse roka.
bbo