[linux] mail a smtp.

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Pondělí Červen 25 14:36:31 CEST 2001

					Maxim, 14:32:10
					25. jun 2001 (pondelok)

> chcel by som z textovej konzoly odosielat maily cez SMTP. v LANke mam
> POP3 a SMTP server, pop3 ma nezaujima. staci mi nainstalovat fetchmail a
> nejakeho mailoveho agenta? alebo sa treba trapit aj so sendmailom?

	Fetchmail sluzi na stahovanie posty okrem ineho aj protokolom POP3.
Pokial Ta POP3 nezaujima, potom Ta zrejme nezaujima aj fetchmail.

	Ak chces postu posielat, nepotrebujes nutne lokalny SMTP server, ale
musis ma e-mailoveho klienta, ktory dokaze postu odoslat via remote SMTP
server. Napriklad Pine, ktorom sa to da nastavit v konfiguracii. Ako je na
tom Mutt alebo Elm neviem.

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, Perl CGI developer           http://www.webinvetia.sk