[linux] Obnovenie dat z poskodenej ext2 particie

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Pondělí Červen 25 21:15:37 CEST 2001

					Maxim, 21:03:02
					25. jun 2001 (pondelok)
Zdraviim!

	Pri ruseni Fat32 particie softwerom pre MS-Windows PQ Partition
Magic sa mi stal mensi pruser. Particia bola uspesne zrusena, no zaroven sa
poskodil zaciatok Linuxovej root particie. /dev/hda5 sa proste stratil a na
jeho mieste je teraz swap.

	Ked som si dal cat /dev/hda | grep "nieco z tej particie" tak mi to
vratilo prislusne data. Cize data na disku su, len sa k nim nemam ako
dostat. Inkriminovane miesto disku nie je totiz reprezentovane nicim. Na
jeho mieste nie je ziadna particia.

	Aj ked mi odisla particia na ktorej bolo najmenej dolezitych dat,
nieco by som rad zachranil. Minimalne /var/spool/mail a /var/lib/mysql -
viem mal som dat /var na samostatnu particiu... co uz... Otazka je, ci to
nejak zachranit pojde.

	Dakujem za kazdu radu alebo hint.

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, absolutely QT free                 http://www.gtk.org